tisdag 4 september 2012

Kursstart

Idag kursstart  för IKT-B  i Blåsenhus härliga lokaler  :)
Det var roligt att återse alla glada kursare (fast vi saknade flera), och som vanligt alltid lika inspirerande att få lyssna på Måns och Lars.



Inför terminens uppgift känner jag mig ödmjuk. Jag har förstått att detta kommer att bli en svår uppgift.
Efter Finns dragning om det vetenskapliga förhållningssättet blev jag lite osäker.
Vilket problemområde skall jag undersöka?

Tänkte att jag  skulle sätta mig och läsa förra  årets webbtidningar som vi fått länkat i  kursbeskrivningen. När jag klickar på länkarna hamnar jag bara på ....libris och" Forskningsmetodikens grunder". Det kanske är där jag skall börja?






2 kommentarer:

  1. Å så spännande för er!! Är lite avis men känner att jag ska vara mamma på heltid den här terminen. Jag hoppas kunna följa ert arbete i bloggarn och förhoppningsvis lär mig lite nytt;-). Lycka till!

    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna. Det kändes faktiskt som att vi saknade halva styrkan. Härligt för dig att få ägna din tid åt familjen, det är ju trots allt det viktigaste..
    Kul om du kan kika in på bloggarna ibland. Du har alltid varit duktig på att kommentera och ge feedback på bloggen :)
    Ha det bra
    / Åsa

    SvaraRadera