tisdag 6 november 2012

Elevenkäten

Elevenkäten är genomförd. Jag har fått 51 svar och en klass återstår. När skapade enkäten hade jag först tänkt  att göra den i pappersform.Någon från redovisningarna från IKT B förra året menade att det var lättare att få hög svarsfrekvens när man fysiskt delade ut och samlade in enkäten. Tack och lov ändrade jag mig och det blev en webbenkät. Nu slipper jag sitta och räkna och sammanställa. I googledocs kan man få en översikt i form av cirkeldiagram och staplar.
Nästa vecka är det dags för intervju och jag har bokat
tid med ett av mina "offer". Skall bli mycket spännande.



1 kommentar:

  1. Hej Åsa, ska bli spännande att se vad du kommer fram till eftersom jag själv VFU-at på Sätuna som sitter i samma båt. Det var en toppen praktik, mycket lärorik och kul! Ses på tisdag hoppas jag
    Maria

    SvaraRadera